Välkommen

Hej!
Jag vill börja med att skriva ett inlägg om varför jag startade denna blogg och även presentera mig lite för er. 
Idag var dagen som jag kom på att jag ville göra något annorlunda, dagen då jag tänker sluta tycka synd om mig själv för mitt liv är upp och ner just nu och dagen då jag bestämde mig för att starta denna blogg. 
 
På den här bloggen så kommer jag prata om mitt personliga liv på ett lite djupare plan, mina intressen och mina tankar om livet här på jorden helt enkelt. Syftet med detta är att mitt liv står helt still just nu, dagarna går samman och jag vet snart inte om det är vardag eller helg längre. Jag vill räcka ut en hand till er och hopppas att jag får en tillbaka som tar tag i min. Jag vill berätta att ingen är ensam om en miljon tankar och bekymmer här i livet. På denna blogg så vill jag gärna att vi delar upp och nergångar med varandra och finnas där för varandra.
 
Jag är varken en toppelev i skolan eller författare så lite konstiga meningsbyggander och felstavningar får ni tyvärr stå ut med.
 
Så vem är jag? Vem är tjejen med miljoner tankar och åsikter?
Jo jag heter Julia och är 20 år gammal, jag skulle beskriva mig själv som en helgalen tjej som älskar att vara annorlunda och förvåna människor i min närhet. Ett längre inlägg om mig kommer inom en snar framtid, vågar inte avslölja för mycket så ni springer er väg. 
Så låt oss prata med varandra om allt mellan himmel och jord och lite därtill, så snälla var inte rädd för att kommentera. 
Jag hopppas att jag har fångat ditt intresse och att du stannar kvar här oss mig, låt oss göra en galen resa tillsammans. 
 

Kommentera här: